כאשר אתם ניגשים לעצב אימייל לרשימת תפוצה (ניוזלטר, או מידעון בעברית), יש לקחת בחשבון מספר קווים מנחים וטיפים חשובים
- אל תבזבזו את זמנם של הקוראים - תיבת דואר נכנס היא מקום עמוס ביותר. לא יקדישו לכם זמן רב.
- ענייני רשות חוקית - על פי החוק עלייכם לבקש את אישור הנמענים לשלוח להם דואר וכאשר אתם מבקשים את אישורם לכך, אתם למעשה מזכירים להם שבעבר הם כבר נתנו לכם רשות זאת באופן מיוחד.
- אין די באישור חוקי לשליחת דואר. וודאו שהדוא"ל שאתם שולחים רלוונטי לנמען וקבלתם את הסכמתו לכתב אותו בנושא מסוים זה.
- הציגו באופן נגיש ונוח את האפשרות לנמען לגרוע את כתובתו מרשימת הנמענים שלכם. אין טעם לשלוח דואל למי שאינו מעוניין בכך.
- חסימת תמונות נפוצה מאד - אל תסמכו על כך שהנמענים יצפו בתמונות שאתם מצרפים.
- עשו שימוש בטבלאות - הן נחוצות לעתים כדי להציג תוכן בעמודות.
- הוסיפו עיצוב בתוך השורות (inline) - הג'ימייל מסיר כל דבר אחר (CSS חיצוני וכו').
- אל תשכחו לערוך כראוי את תוכן ההודעה. ערכו אותו כך שיהיה קריא יותר.
- ניסיון, ניסיון,ניסיון - אל תוותרו על משלוח הודעות ניסיון לעצמכם כדי לבדוק את עיצוב הדוא"ל שאתם רוצים לשלוח.